Вирішення спорів

Home » Вирішення спорів

Вирішення спорів

Шановні споживачі!

Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Ми готові уточнювати і доповнювати запропонований проект договору з урахуванням побажань споживачів. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.

У разі виникнення суперечок або розбіжностей, які можуть виникнути відносно тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або у зв’язку з ним, або інші спори, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем вирішуватимуться шляхом листування, проведення переговорів і консультацій.

У разі неможливості досягнення згоди Сторін шляхом листування або в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення суперечки до Регулятора (НКРЭКП) або його територіального підрозділу і / або передати суперечку до господарських судів України.

Врегулювання суперечок Регулятором (НКРЭКП) або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятора (НКРЭКП) порядку. Звернення до Регулятора (НКРЭКП) або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення суперечки в судовому порядку. Якщо у вас виникли питання до фахівців, або Ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергопезпеці, будь ласка Ви можете зв’язатися з нами по телефону:

Чи написати нам на електронну адресу: energozbut-trans@ukr.net

Особа відповідальна за вирішення спорів Краміч Артем  Анатолійович  +38(095) 7652247

Або надіслати лист за адресою: 61009, Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 64А

Режим роботи: Пн- Пт з 09:00 по 18:00

Перерва з 13:00 по 14:00

Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:

  • в електронному вигляді
  • подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ “ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС”);.

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

  • обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
  • викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
  • письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки

Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів +38(095) 7652247або надіслати листа електронною поштою на адресу: energozbut-trans@ukr.net При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».